Galeria

Tolosa/Toulouse (11/08/2021).

Aprofitant l’oferta de Sncf “dimecres a 1 €” el passat dia 11 d’agost vaig viatjar a Tolosa en companyia del meu amic Daniel Ruiz, allà ens vam trobar un parell d’hores després de la nostra arribada amb l’amic Arnau Vila que pujava en el tren següent. Vàrem prendre en Ter núm. 871470 La Tor de Querol-Tolosa a les 7:23 del matí i vam arribar a destí a les 10:14. Sens dubte va ser una jornada de cacera diferent, vam gaudir de molts moviments de tren i amb tota classe de material, en especial jo destacaria la locomotora BB22292 amb la lliurea “Infra”, la doble composició OUIGO, l’auscultador vigirail ESV 702 i fins a tres passades de locomotores Stadler Euro 4000 de la privada Europorte. També vaig poder fotografia dos trens que encara no tenia, com són el Bombardier Regio 2N Z56300 amb la decoració LIO així com el Regiolis de la sèrie Z54900 amb la lliurea LIO Cevenol. A les 15:47 vam deixar Tolosa a bord del TER núm. 870477 que en deixa puntual a les 18:44 a La Tor de Querol, amb temps suficient per poder acomiadar l’intercites nocturn a París. El trasllat entre Sant Quirze i l’estació francesa el vam fer en automòbil, ja que el primer rodalies arriba quasi tres hores més tard que marxes el nostre tren.

Sncf Infra BB 22292

Aprovechando la oferta de Sncf “miércoles a 1 €” el pasado día 11 de agosto viajé a Toulouse en compañía de mi amigo Daniel Ruiz, allí nos encontramos un par de horas después de nuestra llegada con el amigo Arnau Vila, que se incorporó unas horas más tarde al grupo. Tomemos el tren TER núm. 871470 La Tour de Carol-Toulouse a las 7:23 de la mañana y llegamos a destino a las 10:14. Sin duda fue una jornada de cacería diferente, disfrutamos de muchos movimientos de tren y de toda clase de material, en especial, yo destacaría la locomotora nez casse bi tensión BB22292 con la librea “Infra”, el auscultador Vigirail ESV 702, una doble composición OUIGO y hasta tres pases de locomotoras Stadler euro 4000 de la privada Europorte. También pude fotografía dos trenes que aún no tenía, como son el Bombardier Regio 2N Z56300 con la decoración LIO así como el Regiolis de la serie Z54900 con la librea LIO Cévenol. A las 15:47 dejamos Tolosa a bordo del TER núm. 870.477 que deja puntual a las 18:44 en La Tour de Carol, con tiempo suficiente para poder despedir el Intercities nocturno en París. El traslado entre Sant Quirze y la estación francesa lo hicimos en automóvil, ya que el primer cercanías llega casi tres horas después de que marchas nuestro tren.

Feu clic a les imatges per activar el visor en modus carrussel./ Para ver las imágenes a mayor tamaño podéis hacer clic en cualquiera para activar el visor en modo carrusel.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s